i smyg.......

har vi tränat Tyra till att kunna äta själv, hon är nu världens yngsta att kunna äta sin egen mat. Se bara hur säker hon är med skeden, precisionsförmågan är på topp!





Igår tror jag att vi var ute hela dan. Markus påtade i trädgården och fixade till gräsmattan och buskarna och krattade fram alla fina vårblommor som börjat komma upp också. Själv gav jag mig ut på en milrunda, vilket jag är väldigt stolt över. Det tog dock dryga timmen, men det va så skönt att ha kommit iväg på den iallafall. Nu är det bara att fila på tiden sakta med säkert. Hoppas på att Julia ska träna intervaller med mig på Bollmoravallen eller Trollbäckens IP så vi kan krossa allt motstånd i Bellmansstafetten och Stockholm Halvmaraton. Är DESSUTOM sugen på både Midnattsloppet och Tjejmilen. Blir mycket springande i höst med andra ord, måste bara kompromissa fram en lösning med Markus. Måste snacka lite med ikna leder och knän också och se så att även dem är med på en intensiv höst, man vet inte riktigt, riktiga luringar.




Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig tjej! Själv fick jag ont i benet när jag sprang idag trots 2 dagars vila efter helgens alkoholintag. Sista fyllan innan maran...

2010-04-13 @ 00:16:21
URL: http://mamasarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0