Mat!

Idag har Tyra fått prova en ny smak, morot och potatis. Och oj vad gott det var! Allt gick i till sista slicken. Jag tror jag fick en extra stjärna i min michelinguide, min lilla gastronom gav mig tummen upp! Morot är ju ganska sött, så det får nog bli broccoli som nästa smak, och så tillsist majs. Tyra har uppenbarligen inte några problem med att äta mat oavsett smak, ungen tycker ju att fisljummen potatis är gott. Hon har pappas smaksinne. Jag ska dock inhandla lite katrinplommonpuré på burk eftersom jag inte vet om det går att fixa så bra själv. Hon kan behöva en skjuts med bajsandet har jag upptäckt sedan hon började äta gröt och puré, hon bajsar mer sällan och blir lite arg när det trycker på som mest. Bättre att hon får ut lite i taget som förut.


mat i kuber är grejen tycker Tyra


Tummen upp från gastronomen

Kommentarer
Postat av: Madelene

Oj, oj, oj, vad du har bloggat idag! Åhh va härligt! Har ju börjat följa din blogg slaviskt :)

2010-04-14 @ 20:54:57
Postat av: Erika

Vilken smart bricka med små lådor på! Vart hittar man en sådan? :)

2010-04-15 @ 23:00:15
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0