mumma

gröt är mumma tycker Tyra, väldigt kladdigt är väl min uppfattning av det hela. Smakportioner av gröt och potatis har hittills gått väldigt bra. Tyra får ju fortfarande bara små smakportioner, men hon blir väldigt glad av att få mat, hon har ju länge suttit och tittat och skrattat åt oss när vi ätit, nu får hon vara med och äta själv, vilken lycka! Varför hon inte sitter i sin fina matstol? Lättast att mata ur babysittern ibland, hon sitter mer stabilt i den, hon är fortfarande lite "hängig" i stolen, tippar lätt fram, men vi tränar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ojojoojoj vilka kladdiga månader ni har framför er, är inte avundsjuk ;) Köp hem en bal hushållspapper redan nu vettja.

Verkar gå bra med träningen för dig, va kul. Själv tar jag det relativt lugnt, vill inte dra på mig nån skada. Fika i sthlm nästa gång jag kommer dit? Troligtsvis valborg nästa gång. Ska visserligen dit på tjejhelg med studiekompisarna men åker säkert upp en dag innan ändå.

kram

2010-04-07 @ 23:37:13
URL: http://mamasarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0