underbaraste lilla Lee

Åh herregud vad nyfödda bebisar är söta. Att Tyra en gång varit lika liten som Lee är så svårt att fatta, vad tiden har gått fort ändå! Jag fick chansen och sitta och hålla och gosa med Lee idag, och jag hade kunnat sitta så hela dagen, så söt så söt! Men men, jag får nog chansen att hålla i min alldeles egna nyföding fler gånger i mitt liv, tills dess håller jag mig till godo med min alldeles egna undebaraste Tyra myra. Min lilla älskling ligger redan och sussar för natten och kramar hårt hårt i sin snuttekanin. Ganska skönt eftersom att Markus är ute och gör stan osäker så jag har kvällen helt för mig själv nu! Kvällens höjdpunkt blir nog Solsidan, tråkigt att det är sista avsnittet.

Tyra och Lee blev förresten genast polare. Tyra upptäckte direkt att Lee hade både händer och fötter, och då är man en bra och god människa tycker Tyra. Hon satte genast igång och äta och slicka lite på sin nya kompis. Kolla in hennes fokusering på korten nedan när hon försöker få tag på Lees fötter, och även få in dem i munnen, men där nånstans fick jag stoppa henne, hon kan ju inte dra i den lilla bebisen hejvilt liksom. Och visst ser Tyra helt plötsligt enormt stor ut? herregud herregud vad tiden går fort.


Jag och lilla Lee (sånnt tufft namn får man när man har en pappa som är amerikanare)


Tyra och Ann är ju polare sen förr. Men Ann tyckte nog att Tyra hade vuxit jättemycket, speciellt huvudet!


Fullt fokuserad på att få tag på Lees fötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0