vad läser ni?

jag är ju en liten bokmal, men det går i omgångar. Jag kan pressa i mig böcker i perioder, men sedan tar jag pauser. Nu är jag mitt inne i Joyce Carol Oates "Dödgrävarens dotter", jag läser oftast på kvällen innan jag ska sova för att slappna av, men sedan Tyra kom så är det inte ett problem längre, jag somnar ofta direkt när jag lägger huvudet på kudden. Men med det fina vädret så hoppas jag på att kunna ta med mig en bok, barnvagnen och en termos kaffe ner till stranden och sitta där och läsa. Tyra sover ju alltid i vagnen, så det skulle vara en liten win win situation.

men nu så har jag dessutom blivit en tidningsmal, jag läser mamma och föräldratidningar som aldrig förr. Seriöst beroende. När Mama dimper ner i brevlådan så kan jag pressa i mig den tidningen på nån timme eller två. Kan det vara skadligt? Jag tänkte kanske neutralisera detta med en prenumeration på typ Runners World, jag brukar ta "småprenumerationer" på tex tidningskungen när det är prenumerationserbjudanden för att prova på och sen liksom se om det är värt att fortsätta prenumerera eller inte. Just nu är jag ju otroligt sugen på Runners World, jag älskar att få premier som man nästan alltid får när det är erbjudanden, känns som om man har på nått sätt fått tidningen gratis då, hehe. Dessutom finns det ingen bättre motivation än att läsa Runners, jag brukar ganska snabbt efter jag lagt ifrån mig tidningen bege mig ut och springa.


dags för en ny tidning hemma kanske? Markus, kan inte du köpa det här numret med dig hem idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0