Borås Djurpark

Vi har varit på besök hos min mamma nu ett par dar, skönt med barnvakt och god mat. Vi var bla till Borås Djurpark, det var första gången och det var verkligen en bra djurpark. Vi hade en jättebra dag där, som avslutades med lite outlet shopping bla på Nelly.com. Är man i Borås så är det ju postorderoutlets som gäller:)

Jag och Markus fick chansen att ge oss ut i löpspåret tillsammans också, det blev en ganska tuff runda eftersom han springer så enormt mycket snabbare än mig. Men det är precis vad jag behöver just nu, en rejäl pulshöjare. Nu är det typ 4 veckor kvar till halvmaran. Jag ska klara den, så är det bara. Däremellan ska jag även springa Bellmansstafetten och Tjejmilen, så det blir en del lopp i höst, jättekul! Ni får hålla tummarna för mig.

På tisdag börjar vi sakta men säkert att flytta in i huset. Vi kommer inte flytta allt på en gång, utan det kommer kanske ta några dar innan vi är på plats. Dock kommer det innebära minimalt med bloggtid vilket ni kanske förstår, ni får ha tålamod i några veckor. Man ska ju inte räkna med att flytten av bredbandet går helt smärtfritt heller.




Tyra fick utlopp för sin getpassion på djurparken. Men den var lite läskig att ta på tyckte hon, men hon var väldigt förtjust i att se när vi och dem andra barnen klappade getterna. Efter ett tag vart dem kompisar iallafall och kunde tillsammans dra vidare och spana in kultingarna.

Kommentarer
Postat av: Natasha

jag kännde knappt igen Tyra på bilderna, hon har blivit så blond! coolt :)

2010-08-09 @ 20:13:57
URL: http://www.fyrablirfem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0