till Tyra

en sånn här ska Tyra få såklart :)



till min besvikelse verkar profilkläderna för Stockholm Halvmarathon redan vara slut i min storlek. Tråkigt :( men kanske kanske har dem fixat fram fler till nummerlappsutdelningen. Jag behöver en ny funktionströja och kul med en som visar hur duktig man är och springa halvmara :)

Snart ska jag och Tyra ut och ta en vända med löparvagnen, det är Bellmansstaffetten på lördag så jag skulle vilja springa ur benen en sista gång innan det är dags. Babysimmet gick förresten jättebra, Tyra plaskade och strålande som en sol under hela tiden, lägger upp lite bilder sen om jag får tid ikväll.

Kommentarer
Postat av: Natasha

önskas bild på löparvagnen! ;)

2010-08-26 @ 17:38:00
URL: http://www.fyrablirfem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0