Dagens grejer

Idag har den här familjen varit produktiv. Vi har nu ÄNTLIGEN designat klart vårat kök. Det blir vitpigmenterad ek med grå bänkskiva. Vilken beslutsångest. Förmodligen väljer vi vitt kakel till det, vi får se. Vi har inte tagit oss till kakelbutiken ännu, och vi måste även välja vad vi ska ha för kakel till badrummet. Men skönt att köket är "avklarat". Det ser ut ungefär såhär:


Ballingslöv, luckorna heter "Metro"

Eftersom vi var på "fel" sida stan, i Järfälla, så passade vi på att ta en sväng förbi Barkaby Outlet också. Men vi kom ut därifrån ganska tomhänta. Hittade varsin tröja på Cross men annars så var det ganska tomt på hyllorna och på storlekarna. Jag hade hoppats på en Peak Performance jacka men de hade bara XS kvar. Men vi var inte ens in i Acne, Nudie, Whyred, Filippa K, jag har några kilon kvar innan jag ger mig in och köper kläder igen.....men till vårkollektionen dimper ner på hyllorna så ska jag vara i form igen och ge mig på lite outlet
shopping!

Tyra det lilla livet befinner sig i någon slags sovperiod just nu. Hon sover väldigt mycket. Vi har fått väcka henne flera ggr idag för att mata henne, dels innan vi skulle iväg till Ballingslöv och sedan innan vi skulle sätta oss och åka hem. Eftersom det är ganska långt mellan Tyresö och Järfälla så försökte vi planera in när vi skulle åka efter hennes ättider. Men hon vände ju uppochner på dessa idag när hon beslutade sig för att sova sig igenom större delen av dagen. På hemvägen slank vi förbi Nacka Forum så jag kunde köpa lite grejer på Panduro, bla det där gipsavgjutningspaketet som jag bloggat om innan. Vi ska göra avgjutningar på Tyras fötter. Nu får vi se hur det blir, spännande......


Markus tappra försök till att väcka en trött Tyra

Kommentarer
Postat av: Natasha

åhh vad mycket hår hon har, så sött!

2010-02-18 @ 17:42:10
URL: http://www.fyrablirfem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0