Dagens Tyra

är en "stoppar allt i munnen Tyra". Jag ska åka och handla några bitleksaker till henne så man vet att hon inte gör sig illa på nått. Måste dessutom hålla hennes naglar i trim eftersom on slickar, suger och stoppar in hela näven i munnen, med vassa naglar är det lätt han hon river sig inuti munnen, och då blir det en ledsen Tyra....


Pyjamas: Name It, babysitter: Baby Björn, leksak: gratis give away från Libero,
dregel: Tyras egenproducerade.


Igår var vi och hälsade på min kompis Frida och Lisa. Lisa bor i Chile och var på blixtvisit till Stockholm, bla i affärer. Hon är en riktigt international business woman nu, hehe, och jobbar för Scania. När jag pluggade i Mexiko så pluggade hon i Chile, men hon träffade den stora kärleken och det blir bröllop nästa år, jättekul! Vi ska göra allt vi kan för att kunna åka dit. Det enda som inte lockar är väl 12 timmar i flyg Madrid-Santiago med en 1 års bebis....

Markus, Frida, jag och Tyra var iallafall jätteglada att vi hann träffa Lisa. Dessutom fick vi bekanta oss med Fridas hund Sigge, jag blev kär i honom, vill ha en tax, NU! Han var så söt och kelig och vi fick några bra kort på när han kelar med Tyra. Sålänge får ni hålla tillgodo med mina urusla kort från Iphonen. Jag skyller på ljuset....


Frida och Sigge posar

Brunbränd chilenare och Tyra


Kommentarer
Postat av: Natasha

Hej, vet du vad det var för ålder på barnen i den föräldragrupp som startar på måndag? alltså vilken/vilka månader bebisarna är födda :)



//Natasha

2010-02-25 @ 17:07:23
URL: http://www.fyrablirfem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0