Fina presenter

Vi får så mycket fina saker till Tyra från våra vänner och familj. Vi har knappt köpt egna kläder, snuttefiltar och skallror etc. Detta uppskattar vi såklart oerhört, och dessutom är det såklart extra kul när man sätter på henne något som hon fått av någon eftersom man tänker lite extra på de som man fått de fina sakerna från. Vissa grejer skulle vi aldrig ha råd att köpa själva till henne, som de fina Molo byxorna och tröjan från Imps and Elfs som hon fick av mina arbetskollegor, dyra bebiskläder, men jättefina tycker jag :) hehe.

Senast i raden av fina presenter är de oerhört söta tossorna och matchande skallran från Marija och Daniel som hon fick igår. Det är de första tossorna som faktiskt sitter bra på hennes fötter, hon sparkar inte av sig dem! Jag kan redan nu säga att de kommer att bli en given favorit. Perfekt att ha i vagnen sen när det blir lite varmare och hon har en annan overall på sig, då måste hon ha några sköna tossor. Jag kan iallafall rekommendera dessa, som är en del av "dinglisar" sortimentet från Teddykompaniet i Båstad. Vi har redan en lejondinglis i vagnen, och vi har fått en lejondinglis skallra av Sara, Benny och Julius. Nu har hon alltså en ny fin rosa björndinglis skallra också till samlingen! Tack vare att jag gillade tossorna så mycket så kan det hända att jag måste köpa några par till att ha hemma.... :)

Tyvärr sover Tyra på alla nedanstående bilder, hon har en riktig sovardag. Vi har varit tvungen att väcka henne nu mitt på dan för att hon ska äta, men hon somnade om direkt igen...Vi var på en riktig långprommis förut när det fortfarande var sol ute, och efter lite frisk luft så brukar hon faktiskt sova bättre. Nu ska jag leta reda på en fotograf som har ÖPPET på en söndag och som kan ta passkort i amerikansk standard storlek. Stephen behöver det tills han ska till amabassaden imorron. I värsta fall får han vänta tills imorron, men då måste han bege sig dit själv, vore skönt om vi kunde hjälpa honom med det idag....


Visst är dem helt bedårande! Och med små björntassar under foten....


Dem sitter dessutom kvar på foten trots allt sprattlande, perfekt!

Kommentarer
Postat av: Natasha

visst är de bra de där tofflorna! Douglas har dom också, fast som blåa möss :)

Sen har vi med en dinglis på vagnen, fast vi har tigern :) Teddykompaniet har bra grejer!

//Natasha

2010-02-21 @ 20:50:41
URL: http://www.fyrablirfem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0