Härliga söndag!

Idag är det sista dagen på februari, äntligen! Nu vänder det verkligen, mars är ju nästan en vårmånad, så nu är det inte långt kvar tills det är ljust och soligt och man kan höra fåglar igen. Mindre kul med töväder är att all snö ramlar ner från taken, farligt! Det ramlade ner ett tungt lager snö på vår framsida idag, och det hade inte vart kul att befinna sig under det lagret, hua.

Här hemma har vi haft en riktig Wisteria Lane söndag, jag har gymmat och Markus lagat mat. Vi har precis badat Tyra och nattat henne. Vi måste vara extra noga med att bada och tvätta henne just nu eftersom hon fått lite "skavsår" under ena dubbelhakan, stackars lillskruttan. Men hålla rent, torka noga och lite Bepanthen ska råda bot på hennes haka. Inte kul när man inser att det beror på att vi varit dåliga med att hålla torrt mellan hennes hakor....

Sista dagen på OS idag innebär att jag kan återta TVn imorron!


Så skönt så hon nästan somnar i badet!


Markus underbart goda lax och ädelost pasta till middag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur många hakar har hon? Inte fler än mig?

2010-02-28 @ 23:37:45
URL: http://mamasarita.blogg.se/
Postat av: Kia

Potatismjöl är en riktig höjdare för att hålla torrt under alla hakorna, min tös har ettt gäng. Det förstör dessutom inte kläderna vilket jag tycker att många salvor gör.

Ni ser ut att ha haft en superhelg!!

Ta hand om varandra!

//Kia

2010-03-01 @ 14:54:33
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0