Nu är det ju så.....

att jag inte ammar och kan därför smaka lite vin ibland. Nu har jag ju inte gjort detta sedan jag blev gravid med Tyra. Men när vi var på Systembolaget i veckan så köpte vi en liten flaska vin så jag kan smutta lite igen om jag vill. Jag har liksom inte haft nån lust att ens smaka förrän ikväll. Ett glas vin var helt perfekt för mig, mer än så vill jag inte ha. Märklig känsla, påminner ju om livet "innan Tyra", jag håller fortfarande på att försöka fläta ihop de två världarna, och det går inte som i en handvändning.


Min fredagslyx!

Apropå graviditet så tittade jag igenom de sista bilderna vi tog innan Tyra föddes. Och jag blir lite vemodig när jag tittar på dem (ja, jag har gått igenom korten EFTER mitt glas vin, hihi), jag hade henne därinne så länge ju!


Ett av de sista korten vi tog, v.36

Idag ser förresten Tyra ut lite som hon tanten i Pantertanter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0