Tiden går snabbt!

Tänk vad tiden går! Snart är Tyra 8 veckor och det känns som om tiden har sprungit ikapp oss rätt rejält. För bara några veckor sedan så ville hon bara ligga som en liten ostkrok mot våra bröstkorgar och lyssna på hjärtljuden, dag som natt. Nu så vill hon sitta framåt, stå, vara med, och sover bäst i sin egen säng. Hon håller dessutom sig själv mycket bättre sällskap och kan ligga och prata med lampor, tapeter, småkaniner etc en stund själv. Nytt för den här veckan verkar vara upptäckten av sina händer. Vilka kompisar, hänger alltid med vart jag än går, tänker nog Tyra. Bäst är dem att slicka och suga på, och det är ju egentligen helt otroligt att hon får in hela sin näve i munnen. Vilken mirakelbebis vi har va!


Nykläckt!                                                           Stora tjejen!

Jag kan dessutom meddela att vi beviljades bygglov på c.a 3 dagar, brukar ta 3 månader. Både vi och Modulenthus är jätteförvånade. Detta innebär att vi förmodligen har vårat hus i sommar istället för i höst. Herregud. Nu håller vi som bäst på att tittar igenom tapetprover, kakelkataloger och kökskataloger. Vi har from idag c.a tre veckor på oss att bestämma ALLT, från vilken färg vi ska ha exteriört, vilken slags trapp vi ska, vilka innedörrar vi ska välja, till all inredning interiört med tapeter, kakel, klinkers. Herregud.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Måste bara höra om du möjligtvis är den Linda som jag spelade teater med i Unga Örnar, Timrå för en herrans massa år sen? Jag är den Anna som var kompis med Jonna och om jag minns rätt spelade vi tillsammans i nån kattpjäs eller nåt åt det hållet :).

2010-02-09 @ 15:56:01
Postat av: Natasha

Grattis till bygglovet!

kul med hus till sommaren redan :)

//Natasha

2010-02-09 @ 17:30:48
URL: http://www.fyrablirfem.se
Postat av: Linda

Anna: Jo, men då har du hittat helt rätt, vad roligt, men hur? Jag har email [email protected], så kan du även hitta mig på facebook. Du skrev aldrig nån blogg eller mail i din kommentar! Det var Cats vi spelade ju, jag (eller mamma) har fortfarande en massa kort från pjäsen. Jag kommer ihåg att jag sjöng en sång med Jonna!

2010-02-09 @ 18:07:44
URL: http://linmackblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hittade hit från nåns blogg, jennys tror jag. Hehe, de där bilderna din mamma har borde nog arkiveras någonstans där de är väldigt svåra att hitta :). Tar också och gratulerar till bygglovet, kul att ni ska bygga hus! Vi har funderat mycket kring det, men nu sedan lillgumman kom lutar det mer och mer åt att köpa istället.

2010-02-10 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0