Godmorgon!



Så här har vi det just nu, Tyra är invirad i en kräkshandduk, av ganska naturliga skäl. Jag har dessutom börjat lära mig att allt som är efter 05.00 nuförtiden är att klassas som morgon. Vi har varit vakna ganska länge, vill ni veta vad vi har hunnit göra? Tyra lyckades bajsa och kissa ner sig själv och mitt täcke. Så det var bara att gå upp och tvätta täcke, påslakan och bebis. Men hon var nöjd, det satt väl lite "på tvären" allt det där bajset. Men vad blir man efter en bajsfest? Jo, akuthungrig! Så vi äter och äter och äter. Det straffar sig. Vi har redan hunnit byta två pyjamaser efter bajsfesten eftersom att hon envisas med att kräkas upp lite i omgångar. Härliga söndagsmorgon :)

Jag är dessutom ganska besviken på blogg.se som inte har en app till Iphone, varför? Tråkigt att inte kunna blogga från Iphonen, borde utvecklas GENAST!

Nu blir det kaffe och söndagsDN, ska bara övertala Tyra att roa sig själv en stund alternativt att ta en liten morgon tupplur....

Kommentarer
Postat av: Maria Pollack

Vad kul att du har börjat blogga. :)

2010-01-31 @ 09:19:17
URL: http://familjen.grubblare.com
Postat av: Linda

Hej vännen,

kul att du bloggar. jag håller med. Det borde finnas en app till Iphone. Har vänner som bytt till blogspot.com för att då kan de blogga från Iphonen.

2010-01-31 @ 09:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0