Grattis Tyra 3 månader!






Idag fyller Tyra tre månader, helt otroligt vad tiden går fort! Känns ju som att hon alltid varit med oss, har nästan glömt bort hur det var innan Tyra. Ibland blir man påmind när man får en stund för sig själv att åka och träna eller handla, men det är så mycket bättre nu när Tyra är här!


En alldeles nykläckt Tyra!

Och jag då? Jorå, nu så känns det att man börjar få tillbaka sin kropp, sakta men säkert. Jag längtar tills det blir barmark och jag kan sätta igång med löpträningen. Jag går på gymmet så ofta som det kommer ett tillfälle och så fokuserar jag på ben, vill försöka undvika överbelastning på både leder och knän när jag sätter igång igen, så jag tror det är klokt att få igång lårmusklerna. Däremot så skulle jag vilja ha en ny mp3spelare att springa med. Iphonen är för stor, och min "gamla" Ipod nano är också lite för stor. Skulle vilja ha en liten nätt Iphone Shuffle, kan jag ju förbereda en låtlista inför varje pass. Dessutom tänker jag sno Markus avancerade pulsklocka med GPS, hihi, den är superbra, kan man tom se vilka stigningar man gjort under passet!


Såhär startade vi nästan, detta är i vecka 10. Tyra är inte mer än ett embryo med paddlar som armar!


Det här är bland de sista bilderna vi tog på magen, detta är i v.36, ungeför tre veckor innan Tyra föddes


Och det här är magen idag, tre månader efter förlossning! Ganska slapp fortfarande, en del hud som väntar på att dra sig tillbaka igen, men det kan visst ta ett tag till. Magmusklerna håller jag för fullt med att träna upp med plankan och situps på pilatesboll. Det känns att musklerna varit uttänjda till max. Det är svårt att "komma åt" magmusklerna med situps, speciellt sidomusklerna som kanske inte riktigt helt dragit sig tillbaka till sin plats.

Kommentarer
Postat av: Natasha

Tycker ändå du ser ut att va på god väg till din gamla form. Lustigt att du lagt upp dessa bilder idag, jag tänkte nämligen göra en liknande post. Med magen samma dag som Douglas föddes och hur den ser ut idag. Får göra det sen. Jag har inte varit på gymmet sen Douglas föddes, men hoppas på premiär i helgen :) Ses om 1,5 timme!

2010-03-17 @ 11:31:23
URL: http://www.fyrablirfem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0