Ja vad säger man...

inget nytt på torpet helt enkelt. Tyras tandgnäll har gett med sig, men det kan säkert bubbla upp snart igen. Litar inte på tänder. Hon har börjat sova längre nu under den senaste veckan, somnar redan vid åtta på kvällen och sover hela natten. Hon är en ritkig tröttis vår lillfis. Imorse vaknade hon redan kvart i sex, men vi lyfte över henne till vår säng, och då snoozade hon vidare när hon fick ligga och mysa med oss ett slag. Vi hade det såpass mysigt så Markus höll på att försova sig.

Annars så försöker jag lägga upp en plan och fokusera på min löpträning, kul att sätta tänderna i en ny utmaning. Jag har gett mig ut ett par ggr nu så det börjar bli lättare och lättare löpsteg. Har även börjat med morgonpromenader innan frukost med barnvagnen för att minska lite i den vikt jag ska springa runt med... Hoppas även att jag kommer iväg på nått pass på Friskis under påsken också. Var länge sedan jag var på ett gympapass, har tyckt att jag varit för otränad för det, men ska nog våga mig på ett.

Dagens måste göra får bli att hitta nån passande babysim tid till Tyra. Vi har så mycket nu i vår både på helger och veckor, och jag vill inte missa nått tillfälle, kostar ju en slant. Men jag har tittat runt lite och Vattenhuset har ju bara baby/barn sim och därmed många många tider. Finns ju både i Tyresö och Sickla, så nån tid måste ju passa!


Kommentarer
Postat av: Kia

Hoppas att du hittar några passande tider för babysim är superskoj!

För att hitta ett bra material + mönster till en dopmössa skulle jag nog gå till en bra tygbutik. Där ska finnas mönsterkataloger + att du kan få hjälp med att få hem rätt material osv. Lycka till! Visst är det roligt att få göra något själv till sina små. =D

Ta hand om dig!

2010-03-31 @ 10:37:50
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0