Lite bilder från helgen

I helgen så var vi på besök hos min mamma på västkusten och vi var bla och tog familjekort inne i Göteborg. Att resa med Tyra är ju som sagt inga problem, vilket är ganska skönt. Huvudsaken är att man tar pauser så hon kan dels äta men även vila ryggen från bilbarnstolen. Att ta med vagnen in i restaurangen har varit lösningen för oss, då kan hon ligga ner och vila sig och vi kan äta i lugn och ro. Tur att våra magar är vana at få synkronisera sig till de tider som Tyra är hungrig.

Klockan är inte ens sju och Tyra har redan pyjamas på sig och har badat. Hon lyckades med att bajsa och kräka ner sig på en och samma gång, jag kände att det kanske var läge för ett tidigare bad idag.....Vi var på långprommis i solen idag, och Tyra ville bestämt inte ligga ner i sin vagn utan ville titta på vad som fanns runt omkring. Hon är för liten för att vi ska sluta med babyinsatsen till vagnen tycker jag, så jag löste det med en kudde som hon fick luta sig mot. Efter ett litet tag så sover ju hon ändå, men oj vad spännande det var med att titta på alla som gick förbi och alla träden. Dessutom fick ju jag lite "sällskap" för engångsskull på min promenad.


Hur kul som helst att ha klänning på sig och vara hos fotografen!


Fast man blir snabbt trött när man är liten



Mín mamma blir stylad hos fotografen!


Både jag och lillebror gillar att fika!


Tyra och David samtalar om livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0