Tipp tapp tipp tapp....




Såhär ser det ut just nu hos hos, det är en ögonblicksbild. Tyra har en grinig och gnällig eftermiddag och jag tycker det är ganska skönt att hon knoppat in, även fast jag vet att det bara är för ett litet tag......När hon är lite halvtrött så räcker det med att vi lägger henne i sängen, då ligger hon och tittar på sina fina fåglar som hänger ovanför sängen, och det tar några minuter så sover hon. Jag passade på när jag såg hur ögonlocken började bli tunga på henne, och vips så sov hon! Älskade unge. Ibland har hon gnälliga dagar, men dem går alltid över i bra dagar. Imorron så är det dock bra om hon är en liten solstråle eftersom Tyras farfar som är fotograf kommer hit och ska plåta lite till hennes dopinbjudningskort.....oj vad spännande det ska bli!

Apropå fotograf, min mamma som bor på västkusten har bokat in en fotografering i helgen som vi ska på, hon vill så väldigt gärna ha ett famljekort (hon har tjatat i flera år), och nu så ska hon äntligen få det. Jag hittade dessutom en klänning på Lindex som hon kan ha utan att det ser "roligt" ut, klänningar på bebisar har ju en förmåga att se lite oversized ut. Iallafall, den här passar henne och är dessutom i lite Tyra stil, inte allt för sockersöt:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0