backträning

igår körde jag backträning under löppasset. Jag har en jobbig backe på en av mina rundor, jag tog den tre extra gånger. Idag har jag ont i rumpan Det betyder antingen att jag gjorde en bra insats och gjorde en bra kvalitetslöprunda. Eller, så betyder det att jag är otränad och att min stjärt behöver en hel del träning. Jag har inte bestämt mig för vad som är svaret.

Jag vill ha nya löpardojjor. Jag är såld på Asics och har haft dem de senaste tre löparskorna. Nu är det dags att skaffa ett par nya skor som ska nöta asfalt i sommar. Jag har läst igenom lite test och så, jag vet att det finns många skor som är bra, ändå är det dessa som jag fastnar för:



ASICS GEL 1150 W

fast jag borde kanske även provspringa dessa, har hört att dem ska vara bra också:


ADIDAS SUPERNOVA SEQUENCE W

Svåra val. Ska nog ta mig till Löplabbet och provspringa lite snart, se vad jag fastnar för. Men bli inte förvånade om det blir ett par nya Asics.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0