BLOGGEN KAPAD!!

HEhe, inte nog med att jag tar över ansvaret för Tyra i några dagar, jag kapar även bloggen! Lösenordet ändrat och jag har makten!

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva här men det kommer väl handla om viktiga saker som fotboll och husbygge. Ja Tyra ska väl få en del uppmärksamhet också. Väl mött i några dagar för på fredag lämnar jag över både blogg och Tyra, förmodligen är jag helt slutkörd då och har inte hunnit skrivit en rad här.

/Markus

Morsan gått, farsan och Tyra njuter i pjamas och med Playstation.

Morsan har gått till jobbet, vi ligger kvar i pyjamas och lirar lite playstation. Kan man njuta mer!



Farsan är svår att slå men ge mig några matcher till så får han nog däng!!

Farsan är lite svår att klå, men ge mig några matcher till så ska jag förnedra honom!



Kommentarer
Postat av: Ingela

Underbart =) bilderna talar ju för sig själv hihihi ;)

2010-05-04 @ 14:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0