Mustaschkampen..

blev ganska kort här hemma. Jag kom på den goda idéen igår när jag rakade mig att jag kanske skulle bidraga i kampen mot prostatacancer. Sagt och gjort, jag behöll lite fjun över munnen och gick stolt ut för att visa Linda mitt bidrag. Jag möttes av en NEJ, ett klart otvedtydligt nej. Ett sådant nej som man säger till en hund som gör fel. Så tangorabatten fick ge vika, men på ett vilkor. Att Linda ska köpa en pin för att stödja mustaschkampen. Så man kan ju säga att mitt lilla bidrag gav utdelning. Så till alla män där ute som läser det här. Ställ ett ultimatum till era tjejer, betala eller mustasch!!



Ja, den är riktigt ful men fyllde sitt syfte den korta tid den hängde där.





Linda har plötsligt massa tid över på kvällen då bloggen är kapad. Igår blev det ett brev skrivet till vårt fadderbarn Vanessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0