svartis Tyra

Har jag sagt att Tyra helt enkelt avgudar sin pappa? Hon gör det iallafall, inte så konstigt med tanke på att hon har världens bästa pappa, jag skulle också ha avgudat honom. Iallafall, Tyra älskar sin pappa mest av allt på jorden (efter sin mamma, hihi) och hon har ganska tydligt visat ikväll att hon INTE är redo att dela honom med NÅGON, förutom med mig.

Vi har haft bebisen Lee på besök, Lee är snart 3 månader och är världens sötaste, jag är helt såld på den ungen, hon är fruktansvärt söt alltså. Tyra är ju van att se mig prata och bära andra bebisar, har jag ju alltid gjort när vi träffat mina kompisar med barn. Men idag så var Lee hemma hos oss, och då var Markus hemma också. Tyra var väldigt intresserad av Lee, ville visa henne babygymmet och äta och prata med och på henne. Ända tills Markus började prata och leka med Lee. Tyra lackade ur ganska rejält och gnällde och tjoade och tjimmade för att få pappas odelade uppmärksamhet. Hon var nog ganska lättad när jag tillslut skjutsade hem Lee och hennes mamma så Tyra fick ha pappa för sig själv innan hon skulle sova. Jag har nog aldrig sett Tyra svartis förut, men det var hon nog ikväll faktiskt. Inte redo att dela pappa med någon än.


titta noga nu Lee så ska jag visa dig hur det funkar

man tar liksom tag i den här förstår du

och så drar man liksom i den. Fattar du, eller ska jag visa igen?


nu så tar vi en paus Lee, och då ska jag äta på din hand, se vad du har att bjuda på. Hoppas dina naglar är klippta.

visst är han rolig min pappa va Lee! Pappa, ser du mig, jag sitter själv! Pappa, ser du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0