barnsäker spegel?

hörrni, är det nån som har nått bra förslag på en bra spegel som är hyfsat barnsäker? Det ska vara en helkroppsspegel som vi ska ha i hallen. Den vi har sen tidigare är från IKEA och hängs upp som en tavla, vilket gör att Tyra kan riva ner den och få den över sig. Vill ha en spegel som verkligen sitter som gjutet mot väggen så jag slipper oroa mig för att hon ska riva ner den. Hon står ju och hånglar upp sig själv i speglar, så den måste tåla att man drar och rycker i den.

Nä, nu ska jag ta tag i den här dagen, såfort Tyra vaknar till. Det är första helgen på väldigt länge som vi inte är uppbokade på en massa saker, ovanlig känsla. Jag måste plantera lite lökar och några fina höstblommor som vi kan ha här ute, så en tur till handelsträdgårn står högt upp på listan. Dessutom blir det en tur till sybutiken för lite trådar, jag är en jäkla gröngöling när det gäller att sy och symaskiner, så jag fick bakläxa direkt vad gäller trådar. Måste sy upp och fixa lite gardiner. Även fast vi har ovanligt lite gardiner att sätta upp, vi väljer nämligen att lämna många fönster nakna, för att utnyttja våra stora fönster och ljusinsläppet till max. Vi provar iallafall och se hur det känns. De känns lite kalt och kallt just nu, men det är för att vi inte fått upp tavlor och kort ännu, jag tror känslan blir annorlunda när det är klart.

Glöm inte det där med spegeln, nån som vet?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hett tips: Satt fast dem på väggen, föredragsvis med skruvar. De lyckas hon inte få ner, lovar...

2010-09-25 @ 16:28:19
URL: http://mamasarita.blogg.se/
Postat av: Maria

Av exakt den anledningen har vi fortfarande ingen spegel i hallen...



Hetaste förslaget är nog spegelvägg för dom är då fastskruvade så det duger i alla fall - eller en hel stor spegel som fästs med samma sorts fästen som en spgelvägg.

2010-09-25 @ 16:48:19
URL: http://maskeradekamelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0