Campadre

herregud herregud, Campadre har så mycket bra kampanjer just nu så jag blir helt slut i shoppinghjärtat, vad sägs om halva priset på bla. Odd Molly höstnyheter, Just Cavalli och Tretorn? Hade Tyra vart nått år äldre hade jag slagit till på ett par vinterfodrade gummistövlar. Men skynda skynda, godbitar tar slut fort. Jag höll på bita sönder mina fingrar för att inte klicka hem några "brokiga" påslakan av Stina Wirsén förra vecka, för att inte tala om alla andra barnklädesrabatter dem haft under sommaren, den med Lundmyr var ju nästan för bra för vara sant. Nu ser jag frameot en höst med en massa bra kampanjer, speciellt för bebisar eftersom att jag ÄLSKAR att handla halva priset till Tyra, hihi. (Man måste få en invite för att kunna shoppa på Campadre, men jag kan ordna det om nån vill ha, säg bara till och lämna mailadress i kommentarsfältet.)




Fina och varma stövlar från Tretorn


Ja tack till höstnyheter från odd Molly...åh, långklänning!


nya och fina nyheter från Åska......vill ha vill ha vill ha nått nytt fint runt halsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0