det gick bra!

Tänkte bara titta in och säga att det gick bra igår, jag gjorde det, jag sprang halvmaran! Jag är så sjukt nöjd och stolt. Har dessvärre inga egna bilder, men det kommer officiella bilder lite senare. Jag har iallafall aldrig varit så trött som igår, det var nog jobbigare än att föda barn. Föda barn är ju min jämförelsestyrka nuförtiden. Jag jämför mycket av smärta och jobbighetsgrad med en förlossning.

Tyra är väldigt förtjust i mina fina medalj som jag fick, så nu kommer den till användning iallafall. Själv har jag svårt att gå från sittande till stående idag, men tog precis en promenad och nu ska jag stretcha lite stela muskler.

Ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0