det gick jättebra!

Tjejmilen gick över förväntan, och det var precis lika roligt och bra stämning som det alltid är. Tänk er själva, 28 000 tjejer som springer på Djurgården, det är makalöst roligt! Jag gjorde iallafall tiden 54 minuter, vilket jag måste vara nöjd med. Min sämsta tid hittills på Tjejmilen, men då har jag aldrig fött barn 8 månader tidigare heller. Nu är det bara att ladda om och ladda upp, på lördag är det mitt stora löparmål för den här säsongen, Halvmaran! Jag är så grymt laddad!

På onsdag ska jag på bloggevent på Volvo Showroom i samarbete med Mama, jag rapporterar såklart därifrån om det är nått spännade att skriva om. Cecilia Blankens ska bla lansera sin och Me&I's kollektion dem gjort tillsammans. Det ska bli kul att se smakprov ur den!

Lite bildkavalkad på Tyra i brist på annat att skriva:


Tyra är en riktig killtjusare, här med den nyfunne vännen Adriano som får hennes hjärta att banka. Tyvärr lite olycklig kärlek. Lite jobbig åldersskillnad tycker Adriano, hon förstör ju bara alla torn man bygger, en riktig turn off.

Tyra hjärta lekparken. Och extra kul är det när den är full med andra barn. Då står hon strategiskt placerad vid ett spindelnät och får finfin utsikt över både rutchkanor och sjörövarskepp.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gå in på tjejmilen.se om du inte redan gjort det - man kan se sig själv filmad när man springer i mål, skitkul ;)

2010-09-06 @ 23:06:00
URL: http://mamasarita.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Jag tycker iaf att du är grym!! Jag hade nog inte ens kommit runt hahaha

2010-09-07 @ 07:52:19
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0