ok då

ok, vi testar det där med klänning även på hösten. Vart lite inspirerad när tom riktigt tuffa bebisar har klänning. 

Tyra har de facto en hel drös och uppsjö med klänningar eftersom hon dels har levt i klänning hela sommaren, och dels för att den kvinnliga farangen av hennes släkt köper väldigt mycket kläder till henne, vilket vi tackar och bockar för, och då blir det en del klänningar. Dessutom ser jag framemot de utlovade klänningarna som är långärmade i velour som tanten på Lindex igår lovade skulle komma in lite senare. Men tom solen har ju fläckar,  så även jag kan ha fel ibland, det är kanske sött med klänning ändå?



passade på att gå igenom lite kläder i Tyras garderob, vi gjorde en utrensning innan flytten, för typ en månad sen. Men lite skrämmande är det att jag även nu kan få ihop en ganska redig hög med kläder som hon inte kan ha längre....




men kalasbyxor blev det inte på, så snabbt ändrar jag mig inte.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

hahaha Tackar

Du ser, hon är ju hur söt som helst i klänning

2010-09-10 @ 10:33:47
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0