vad som händer är jag är inte är hemma

jag är hemma igen! det är så skönt att vara med Tyra igen och återgå till min mammarytm. Jag har varit duktig och varit uppe vid sex båda dagarna för att springa på morgonen, man får passa på när man är helt själv! Här hemma tänder vi en brasa ikväll eftersom det har blivit riktigt burrigt kallt ute. Men det är mysigt med hösten tycker jag, tända brasa, tända ljus och dricka te är något som jag längtat till.

Jag behöver iallafall inte oroa mig för vad min familj gör när jag inte är hemma. Möts av ett hav av olika små videosnuttar som Markus spelat in.



Kommentarer
Postat av: Sara

Akta så Tyra inte bränner sig... har själv skaffat en "grind" till våran kamin så inte Ida ska bränna sig i vinter då vi eldar ganska mycket och de är ju så himla snabba... och Tyra lär vara ännu snabbare än vad Ida är.

Vad duktig hon är annars som går med sin gåvagn... vinglig men man måste ju trän om man ska lära sig. :) Här försöker nu Ida resa sig ganska mycket och lyckas också om det hon får tag i inte är allt för högt och är allt oftare på knä nu så snart....

Kram

2010-09-30 @ 16:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0