Tillbaka!

Nu är jag tillbaka från min lilla London resa. Det var business, not pleasure, kan jag ju avslöja. Men det fanns lite tid till egen tid och jag var helt överlycklig att kunna sammanstråla med mina två brittiska vänner över en middag i Soho i onsdags. Det känns som att man får verkligen passa på att ta sådana här chanser, jag som for till London flera ggr per år innan Tyra kom till världen, det är inte aktuellt längre. Men en liten London resa ska såklart Tyra snart få göra. Eftersom det inte var en turistresa så hade jag ingen kamera med mig, utan tog några extremt dåliga bilder med min Iphone, jag ska bjuda på några av dem. Se det som ett exempel på varför man egentligen inte ska ta kort med mobilen.

Det var inte så farligt att vara ifrån Tyra, jag hade fullt upp de dagar jag var borta. Men det var klart att jag saknade dem här hemma, och jag tror att dem hade saknat mig också. Tyra och hennes pappa hade gjort välkommen hem vimplar som jag möttes av i hallen :)

Hon har ju även hunnit "fylla" 9 månader, ska se om jag kan få till en liten uppdatering sen. Det har hänt massor de senaste veckorna, både med språket och balansen, vi är så stolt över våran lilla tyramyra! Har man en blogg får man ju passa och skryta lite ;)


roligt att vara tillbaka i kostym

trogna bloggläsaren Julia och jag hann springa runt i buitker på Kensington High Street och dricka ett glas vin innan middagen, effektivt.

Anders visar hur bra väder vi hade det i London. Inte bara regn i England.


Vi har fått låna en sådan där ryggsäck man kan ha barn i av några kompisar. Tyra fick premiäråka idag, hon gav den tummen upp! Den kommer vi ha mycket nytta av på våra skogspromenader, speciellt eftersom den blir till en barnstol som man kan ställa på marken, perfekt när man ska stanna och äta matsäcken.

kul bakom Pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0