Fredagsmys!

M tycker nog jag är lite tidigt ute när jag redan nu har börjat "möblerat" det nya huset i huvudet. Jag är just nu inne på sideboards, vi kommer ha en väggi vardagsrummet som mer eller mindre är som gjord för en schysst sideboard. Men uppenbarligen är det bara jag i familjen som har börjat leta efter den perfekta möblen, märkligt, det är ju snart september!

Den här såg jag på Mio



Den är ju jättefin. Vi är nog båda överrens om ljusa möbler, men utan att det är högglansigt. Sedan när vi ska ha råd att fylla huset med dessa nya möbler är ju en annan fråga....men det är inte lika kul att tänka på, så då gör jag inte det!

Nu är det fredagsmys på gång. Vi har lyxat till det med take away idag och nu återstår det bara sockret, men det sparar vi till På Spåret. Dessutom är det premiär för Solsidan på fyran, får man ju inte missa! Det är så härligt att vi är hemma hela familjen igen hela helgen, nu ska vi passa på att mysa (och hålla värmen i det som jag nu har klassat som en ny istid).
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0