Skansen!

Nu är Tyras första Skansenbesök avklarat, det första av tusentals antar jag, finns det nått bättre än att promenera på Skansen en solig dag? Åh vad jag längtar tills hon är stor nog att vilja gå på Grönan och Kolmården, jag fullkomlig älskar sådana saker, och desto roligare blir det ju med barn. Min mamma bor ju dessutom på västkusten vilket innebär många bra tillfällen att gå på Liseberg och Skara Sommarland! Jag är tokig i vattenland, har inte växt ifrån att vilja åka vatenrutschbanor, jag blir som barn på nytt!

Dagen i bilder


Morgonpigg gofis!


Jag och Tyra i matchande rött


Kommentarer
Postat av: Sara

Shiiit vad ni matchar! Inte alls meningen antar jag ;)

2010-03-21 @ 21:29:36
URL: http://mamasarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0