ullared

oj, det här blir nog de absolut sämsta bilderna världen har skådat på shoppingfynd. Men kassarna med leksakerna från Ullared är redan undanstoppade, och några av kläderna som jag köpte hann jag slänga in i tvätten. Många av leksakerna var betydligt billigare än på en vanlig leksaksbutik, samtidigt som det bara skilde några kronor på vissa saker. Vill man fynda så ska man nog kolla upp vad det kostar hemma så man inte blir förblindad av att "allt annat" är billigt. Onödigt att släpa hem en massa stora saker om det bara skiljer fem kronor liksom.





Understället från Ullared verkar vara kanon (inte med på bild), trots att det bara kostade 99 kronor. Dock så är det såklart en skillnad jämfört med de lite dyrare underställen som vi har köpt till Tyra, men man får ju det man betalar för. Ett Ullaredunderställ funkar många ggr här i Stockholm då vintrarna kan bjuda på regn och nollgradigt. Men ska man vara ute i minusgrader och åka vagn och pulka så vill jag ha ett underställ som är riktigt bra, första lagret är ju det som kapslar in och tar hand om kroppsvärmen, så det är viktigt tycker jag. Förhoppningsvis blir det ett par resor upp till Norrland och nån fjällresa, gud vad jag längtar till snö nu! Hoppas hoppas det blir en lika snörik och fin vinter som förra året, skulle vara så himla kul att åka pulka med Tyra, och i år har vi ju inte en liten nyfödd, utan en stor tjej som kan njuta av vintern, kul!

Vantarna som kostade några tior funkar bra de med, tanken är väl att de ska bli extravantar. Jag köper på mig ett par vantar och mössor, vi har ju inget torkskåp så det kommer väl krävas några ombyten.

Kommentarer
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Mycket fint du hittade! :)

2010-11-09 @ 22:35:07
URL: http://angel-like.com
Postat av: linda-mamma till Tyra

trots att vi bara var inne i en dryg timme så fick jag med mig en massa bra, är jättenöjd!

2010-11-10 @ 11:49:34
URL: http://linmackblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0