börjar bli tokig

tusen saker som hela tiden står på min att göra lista. Men det känns som om listan aldrig blir kortare. Så fort nått dras bort så tillkommer nått nytt.

Vi var ju ute i sista sekund med att lägga på ett lager färg på huset där altanen ska vara. Får inte vara kallare än 7 grader när man målar, och det var precis 7 grader idag, pjuh. Nu är huset målat på de ställen vi inte kommer åt nästa sommar när hela huset ska få ett andra lager färg på sig, och nu är det "bara" att börja göra altanen. Ska man bygga en altan som dels måste figursågas in mot ett berg, och dessutom vara mer än 50kvm stor, så kommer det ta tid. Men attans vad sjukt snyggt det kommer bli, specellt mot berget. Vi kommer verkligen få en unik uteplats.

Ser ni att bloggen har lite nytt utseende? Det är eminenta Anna som fixat det, återigen. Hon är en klippa, en pärla, en människa som förstår precis hur man vill ha det trots att man själv inte har någon aning.

Jag är även lite extra kompis med minbebis och har blivit deras bloggvän. Jag gillar ju minbebis skarpt, var med i deras forum redan från början när jag blev gravid med Tyra, men har inte velat byta bloggportal. Men att kunna bli bloggvän är ju hur bra som helst. Har ni inte bekantat er med minbebis så gör det, genast. Speciellt om ni försöker få barn eller är gravida. Det är en toppensajt.

Och just det, nu kan ni följa via bloglovin också, bara en sånn sak.

Så lite har jag hunnit med idag, iallafall vad gäller bloggen, hehe.

Kommentarer
Postat av: Natasha

skönt att Tyra är bättre, kanske vi ses på ÖF imorgon då :)



jag har tänkt precis samma sak att det är mycket små bebisar där nu, men jag tycker ändå det känns bättre än att gå med de äldre barnen, tror det är bättre för Douglas. Han måste åtminstone kunna gå innan vi går på 0- 5 år passen. Lite vemodigt att lämna bebistiderna kommer det bli, det har varit så lugnt och mysigt :)



Vi ska iallafall gå till ÖF imorgon, och troligen på fredag med, så vi kanske ses.



ha det gott!

2010-10-12 @ 09:24:54
URL: http://www.fyrablirfem.se
Postat av: Fröken M

haha... det har du faktiskt rätt i. Här i värmland handlar det inte så mycket om prestige och folk får vara lite som dom är. Just de här 4 deltagarna är dock liiite mer speciella än medelsvensson även för att vara i värmland. Men det är tv underhållning på hög nivå - det kan ingen neka till :)

ha en toppen dag !

2010-10-12 @ 10:57:25
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0