kalas!

Idag har vi varit på kalas, så Tyra fick vara kalasfin. Sedan jag uppdaterade programvaran i Iphonen tycker jag att det blir sämre kvalitet på korten, tycker det ofta blir nått gulaktigt över dem, åtminstone de som jag tar inomhus. Den har svårt att hänga med också när man rör sig, vilket gör att korten jag lyckas ta på Tyra blir ytterligare jättedåliga eftersom hon oftast rör sig.



Ni kanske tror att jag gått helt bananas och köpt ytterligare plagg med mopsar på från Me&I, men det har jag faktiskt inte. Den här supersöta scarfen var med i goodiebagen som jag fick av Loppi.se igår. Ibland har man tur med de där goodiebagsen, och får en massa bra saker. Jag träffade bla på söta Stina från minbebis.com igår, och hon fick med sig några extra goodiebags och ska lotta ut några på minbebis sajten, så håll utkik efter det.

"stötte" (läs, tvingade) på Cecilia Blankens igår också och hennes sockersöta Bonnie och passade på att berömma henne för kollektionen.

Kommentarer
Postat av: Tant Alexandra

Hej! Vad kul att ni har byggt i just Tyresö Strand, det är där vi också hamnar nästa sommar! Vi kommer bygga ett lösvirkeshus och om allt går som planerat så ska Byggtonvillan få bygga det åt oss. Det känns som att det är miljoner saker att tänka på men jag måste erkänna att det är min sambo som sköter i stort sett allt. 



Hur lång tid tog det för er att bygga? Och varför valde ni just Tyresö Strand?

2010-10-24 @ 20:52:16
URL: http://tantalexandra.se
Postat av: Elinochalva

Men så himla söt Tyra blev med mopsarna, det känns verkligen som hennes stil :) Och vad kul med goodiebags, det är bara sånt som jag läser om i bloggar, här i Umeå är det ingen som delar ut goodiebags hit och dit, ni verkar ha så himla mycket roliga events i Stockholm! Det blev tyvärr inga gröna mopsbyxor till Alva ikväll på meandipartyt, de var lite för smala för henne, men en mopströja fick hon iallafall! Tyvärr hade säljaren inte med sig några nyheter och flera av kläderna hade börjat ta slut i storlekar men det var kul ändå! Vad duktig Tyra är som börjat ställa sig upp själv! Jag kommer att vara livrädd när Alva börjar stå och gå helt själv, kommer väl lägga ut en massa kuddar eller nåt runt henne så att hon inte kan ta sig nånstans, mesmamman nummer ett!

2010-10-24 @ 21:54:04
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Postat av: annasaranet

GRATTIS! DU och Tyra är vinnarens i min tävling om ett presentkort värde 350 kr i butiken hjärtatmitt! mejla mig din adress + mejl så skickas presentkortet! :)

2010-10-25 @ 13:55:00
URL: http://annasara.net
Postat av: Tant Alexandra

Kul att höra att ni trivs så bra i Tyresö Strand. Själv har jag inte någon direkt anknytning till området förutom att min sambos pappa med fru bor där. Tyresö över huvud taget har alltid känts väldigt off för mig men sedan jag började åka ut dit en hel del känns det jättebra att det är där vi hamnar. Verkar vara ett kanonområde att leva familjeliv i! Ännu roligare att höra att ni fick bygglovet på mindre än en månad! Vi har fått höra att kommunen har sina bygglovsmöten i slutet av varje månad så vi siktar på att ha med vårt hus på novembermötet. Hoppas!

2010-10-25 @ 18:30:37
URL: http://tantalexandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0