så lik mamma så

Tyra blir mer och mer lik mig, hon börjar bli riktigt smart, måste ju komma från mamma tycker man.

Just nu är det den där gåvagnen som gäller här hemma, Tyra har hållit på hela förmiddagen med den, och efter ett tag så lessnar man lite på att hjälpa henne med att vända och fixa med den där vagnen, man behöver en paus liksom. Jag gick helt enkelt in i köket och började förbereda lunch istället, tänkte att hon ger väl upp och hittar nått annat att leka med när det tar stopp. Men efter en stund så hör jag hur hon liksom fortsätter att gå med den där vagnen, otroligt om hon lärt sig svänga och backa med den såfort. Men icke, hon är smartare än så. Hon drar den BAKLÄNGES tillbaka igen, slipper hon besväret med att vända runt den. Sådär höll hon på, fram och tillbaka. Hon skulle väl hålla på än om det inte vart en paus för lunch och sova.


Tyra kom på knepet!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hehe. Duktigt gjort av henne. :D

2010-10-28 @ 13:24:33
URL: http://angel-like.com
Postat av: Sofie

Dem är smarta de små <3

Gåvagnen börjar med bli riktigt populär för vår lilla där hemma nu, tycker den är super när dem är i denna ålderna och inte kan gå själva!



Hoppas ni får en fin helg!



Kram

2010-10-29 @ 10:52:00
URL: http://frusofie.se
Postat av: Tova

Hihi, vilken liten sötnos :) och ungefär lika gammal som min grabb ser jag (han föddes i januari) :)

kram

2010-10-30 @ 21:11:12
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0