Tävla!

Jag har fått äran att testa på Bebisboken, en ny tjänst på internet som fungerar som en digital "fylla i bok" om barnets första år. Det är verkligen toppen, och varje gång jag suttit mig ner och fyllt i lite så har jag blivit fast i timmar!

Nu har jag fått chansen att lotta ut ett medlemskap, värde 199 kronor, till en av er läsare! Tävlingen pågår hela veckan och avslutas på fredag.




Jag är med och tävlar om ett medlemskap på bebisboken.se hos Lindas Blogg.

För att vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar till detta inlägget om att du vill vara med och vinna ett medlemskap. Vill du ha en extra lott i tävlingen så använd ovan bild samt undertext till bilden i din egen blogg (kontrollera så länkarna fungerar), om du har en sådan. Glöm inte att ange email så jag kan kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren.


Jag tycker iallafall att det här en supersmart idé, jag önskar att jag hade upptäckt redan när jag var gravid med Tyra, finns så mycket som man kan sitta och fylla i innan, som bilder och information om släkten. Det här måste ju vara den perfekta doppresenten också. Det jag gillar är att efter att man fyllt i alla avsnitt som sträcker sig över barnets första år, så kan man välja att beställa den som färdig bok. Man kan såklart även skriva ut alla sidor och avsnitt själv och göra en egen bok om man vill det. Jag tycker iallafall det är skönt att kunna göra det digitalt, speciellt när man har alla bilder digitalt, lätt att bara kunna ladda upp.

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Jag börjar bli sugen på en helkväll med tjejerna. Får nog ta och anordna det när jag kommer hem från resan

2010-10-18 @ 08:03:21
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Jyoti

Hejsan!! Jag vill gärna vara med och tävla om denna fantastiska bok!

Vilken bra idé, nu slipper man först framkalla alla bilder, nu får man det i ett snyggt paket ju!

Önskar som du att an vetat om det när man fick första barnet!

Här är länken till min blogg!

http://minegenlilla.webblogg.se/?tmp=18131657

2010-10-18 @ 13:20:43
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Veronica Jakobsson

Jättefin bok, önskar jag hade varit bättre på både fotoframkallning och första året böcker åt mina troll!! Fin blogg du har, och härligt hus! Ffter att ha varit husägare några år och sålt det och flyttat till lägenhet börjar jag längta efter huslivet.. Som var så skönt att slippa ;-) Nästa gång blir det nog ett nytt hus för oss, bara det att tomtkön är extremt lång.. Vad har ni för hus? Ha det gott!

2010-10-18 @ 17:34:30
Postat av: Elin

Hehe jag som precis skrivit en inlägg om hur mycket ångest jag har över att ha flera 1000 kort på alva som ska sättas in i album :) Fast jag älskar ju att pyssla så självklart är jag med och tävlar, vet att jag skulle bli helt besatt av bebisboken om jag provade! var inne och kikade på deras hemsida och ville typ sätta igång direkt :) Kram Elin

2010-10-19 @ 09:35:04
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Postat av: jenny

jag vill gärna vara med och tävla:)

2010-10-22 @ 09:39:32
URL: http://jennyslife.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jag vill gärna vinna! Skönt att kunna fixa allt via datorn som man ändå sitter med mycket av sin lediga tid! Hoppas jag inte var för sent ute!

2010-10-22 @ 21:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0