tom vägg, vad gör man?



vi har en vägg i en passage, väggen är mellan Tyras och vårat rum, och går mot groventrén/tvättstugan. Jag tycker det är för trångt för att ställa nått på golvet där, och jag vill göra nått roligare än att bara sätta upp en tavla eller två. Nån som har nått förslag? Är kanske inne på att det ska va nått med bokstäver, nån tavellist och träbokstäver. Men jag vet inte! Notera gärna att det står JAG, min bättre hälft har gett upp tror jag. Han säger bara  "jag blir nöjd om du blir nöjd", när det gäller den här väggen. Eller nån som har nått bra förslag på en bra sida eller butik som har lite bra inspiration och roliga saker som man kan ha på väggarna?

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh vilket kul projekt! Jag har det motsatta problemet hehe, har alla väggarna fulla nästan med tavlor, ramar och olika tavellister. Ett tips är en fotovägg om ni inte har det någon annanstans, vi har en vägg i hallen med en massa ramar med fina kort och jag stannar alltid upp där varje dag och beundrar alla fina kort på Alva! bara man ser till att alla ramar tillsammas bildar en stor fyrkant så att det inte ser allt för rörigt ut! Mvh Elin

2010-10-07 @ 22:28:39
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

FOTOTVÄGG!!!

2010-10-08 @ 08:17:31
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Ingela

Ett ordspråk skulle väl vara jättefint på väggen ;)

Finns ju så mycket fint & olika typsnitt :p

2010-10-08 @ 08:21:15
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Jag förstår, men jag tror faktiskt inte det blir nåt problem. Kanske mer som du känner

2010-10-08 @ 22:06:18
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Helena

Hej Linda!

Ett skoskåp skulle du kunna ställa där. De går att ha till så mycket mer än skor. Vi har 2 st i vår hall som oxå är väldigt smal o trång. De är de från Ikea m 4 lådor i.

Använder dem till att ha våra o barnens vantar, kepsar, mössor mm i.

Ett smalt förvaringssätt som kan användas till mycket som sagt bara man har fantasi.

Ovanför kan du ju sätta upp en snygg tavla eller något fint ordspråk.

Lycka till!

2010-10-13 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0