Tradera

Äntligen så vänder mina tradera vindar och jag lyckas vinna lite bud! Markus har nog gett upp att försöka förklara det här med att man inte kan ha vunnit nått man betalat för. Han har inte lyckats få mig att tänka om eftersom jag blir lika glad varje gång jag vinner nått. Idag kom iallafall Tyras nya fina vinterskor från Viking som jag vunnit. Jättefina och det känns lite mer motiverat att köpa vinterskor till en tredjedel av vad de kostar nya, speciellt när hon med största sannolikhet kommer sendera sin mesta tid utomhus sittandes i vagn och pulka...Jag kan ju trösta Markus med att jag vid samma tid nästa år säkert säljer dem till samma pris igen, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0