shoppat

idag hade jag mitt livs första Me&i party, men definitivt inte det sista. Det var himla mysigt att ha en massa tjejer och bebisar hemma! Jag ska absolut ta hit Matilda från Me&i igen när det är dags för vår och sommarkläder. Hon var en riktig kämpe, trots barn som pratade och drog i kläder och klädstång så lyckades hon kränga på oss en massa saker :) Den största beställningen stod dock min mopsälskande bror för, han hade lagt in en "långdistansorder" ända uppe från Norrland :) Men nu så har han säkerstältt att alla bebisar han känner kommer kunna ha mopsar på sig. Allt som allt en jättetrevlig och lyckad dag! Tyra däckade vid sjutiden, märktes att hon haft fullt upp idag!

Nä, nu måste jag packa för imorron ska jag ut och resa och flyga och ska lämna min lilla familj hemma för första gången. Det är inte lätt ska ni veta, ska bli kul att komma iväg, men jobbigt att vara utan Tyra. Men det här är nyttigt för mig, dessutom vägs det upp av att veta att Tyra och hennes pappa får lite egen kvalitetstid tillsammans.

Dagens shoppande till Tyra;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0