rullande bebisen

fram tills nu så har Tyra aldrig lyckats vända sig i våran säng, den är väl mjuk och det blir liksom uppförsbacke om hon ska vända sig på mage. Hon tar ofta sin mittpådan sovstund mitt på våran säng om vi är hemma, det har bara blivit så.

Men idag när jag lämnade henne i några minuter för att kunna slappna av och somna in, så möttes jag av det här



så jag vänder tillbaka henne, stoppar in nappen, säger till på skarpen att man inte får vända sig i mammas och pappas säng om man vill sova i den själv, tar kanske 15 sekunder så....


den lilla rymmaren, älldeles för nära kanten

nöjd

Det blev en tupplur i hennes egen spjälförsedda säng istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0