Vår!

Så härligt med vår, jag och Tyra njuter på dagarna när det är som det är just nu. Men det är svårt att veta hur man ska klä henne, är ju bara van att tänka på kyla, nu måste jag börja tänka värme också. Solglasögon har hon ju redan, men nu börjar det bli dags med en solhatt snart också. Tänkte även skaffa ett parasoll till vagnen så hon alltid är i skugga. Men det kommer ju bli sanslöst varmt i den vagnen i sommar. Hon har en ny fin fleecejacka, men tossor får hon behålla på. Och så en liten sommarhjälm/mössa. Jag tycker det blåser fortfarande och jag vet ju hur lätt jag får öroninflammation....så som den hönsmamma man är så får hon inte vara mössfri riktigt än!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0