mitt i flytt

Hej!

Vi håller för fullt på att flytta, och det går över förväntan! Vi håller på att lära oss alla nya apparater, blir en del, tvättmaskin, torktumlare, spis, häll, diskmaskin, larm, golvvärme reglage, värmepump, etc etc etc etc. Tar aldrig slut, vi har världens största hög med bruksanvisningar och garantier iallafall som ska sorteras in i nått lämpligt ställe.

Roligt är det att gå igenom lådor med gamla saker från förrådet. Hittade bla mitt gamla hälsokort från BVC så jag jämförde med Tyras, jag var lite kortare och vägde mindre än vad Tyra gör. Men hon verkar ha lärt sig sitta och krypa samtidigt som jag gjorde. Enligt hälsokortet så gick jag när jag var 10 månader. Spännande att se om hon följer även det. Hittade även en del gamla skolkort och annat roligt, jag ska sätta mig och gå igenom allt så snart som jag får lite tid över.

Ikväll ska vi iallafall äntligen få lite flyttpizza och öl! Vi har inte hunnit nu i veckan, all tid har gått till att flytta och packa. Men ikväll ska vi till pizzerian här nere på strandtorget och äta en efterlängtad pizza och dricka kall öl :) Det är 25 grader varmt idag så det blir nog en perfekt kväll att sitta ute och äta! Jag har varit duktig med löpningen och siffrorna på vågen går stadigt neråt, så jag är värd en pizza. Kan inte ens komma ihåg när jag senast åt det.

Lite bilder från huset kommer så snart det finns lite tid till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0