Se hit Sundsvallsmammor!


BARNKLÄDESMARKNAD

LÖRDAG 11 SEPTEMBER

                                                                        KL. 10-17

 ALNÖ VIBACKESKOLANS MATSAL

 

KOM OCH FYNDA BARNKLÄDER, SKOR, LEKSAKER OCH ANDRA BARNRELATERADE PRYLAR.

För försäljningsnr maila: [email protected]

(vi tar 20% i provision av dina försäljningsintäkter för diverse omkostnader, mer info får du när du mailar).

Uppge namn, adress och telefonnr i mailet

Vid frågor ring Helena 070-210 48 86  eller maila

__________________________________________________________________________________

Det är bla min moster som är med och anordnar denna årliga barnklädesmarknad som har blivit jättepopulär bland barnfamiljerna på Alnö, bor du i närheten, TA DIG DIT. Här finns det verkligen MYCKET att fynda, finns ofta PoP ytterkläder och andra saker som man verkligen ska försöka passa på att få tag på. Men överlag så är det ofta jättefina kläder, och har du mycket kläder som du vill bli av med själv så är ju det här rätta stället att sälja dem på. Fina saker tar slut fort tipsar min moster som tycker man ska va i tid om man är ute efter saker som är i nästan "nyskick" och av välkända kvalitetsmärken. Jag är iallafall jätteavis, hade gärna varit med. Ska nog försöka vara med nästa gång, då kommer jag ha massor att sälja också förmodligen, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0