doktor linda filosoferar

på om inte det här med tänder och bajs hänger ihop ändå. Iallafall på Tyra. Men det blir bättre. Jag gjorde blåbär och banan smoothies idag på yoghurt, det verkar ha gjort susen. Majsvällingen är ju bara att glömma. Man börjar se vart de små fina tänderna kommer spricka upp. kanske kanske inatt. hoppas.


 
Tyra fick vara utan blöja hela kvällen, hennes lilla stjärt är väldigt röd. Jag tänkte, när jag knäppte den här bilden, att det skulle ju vara pricken över i:et om hon kissade och bajsade på mattan och julduken. Men hon gick tillbaka till leksakerna istället. Men jag har fått skura golvet nu när hon lagt sig eftersom jag hade inotyol märken över hela parketten från där hon har suttit, fina små halvmånar. Julduken förresten var tänkt att ligga på bordet, men det har vi gett upp. Tyra tycker den ska ligga på golvet. Och det är hon som bestämmer hemma hos oss.



Sen åkte blöjan på igen. Risken för olyckor var överliggande.


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Skönt att gå lite näckis. Absolut det bästa medlet mot röda bebisrumpor :)



Roligt också att du är med och tävlar inne hos mig!

Kram & Lycka till

2010-12-06 @ 21:43:07
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: sara - mamma till wilda

Dessa jävla tänder!! hahaha



Samma här. Augusti. Känns otroligt lyxigt att få vara hemma så länge =)



Har Ni kösystem där Ni bor?

2010-12-07 @ 07:06:15
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0