Den sovande bebisen

Tyra måste vara inne i en extrem växtperiod. Ungen sover som en stock, nästan hela dagarna. Idag har vi varit inne i stan och ätit lunch och promenerat med några kompisar från USA, och jag tror inte att ungen har uppfattat att vi ens varit utanför dörren. Jag var tvungen att väcka upp henne och få i henne lite mat innan jag skulle hem så hon inte vaknar på Tbanan och får för sig att hon är hungrig. Just nu har hon dagens första riktiga vakenperiod, den spenderar hon jollrandes i babygymmet.

Jag jobbade med Remy och Stephen i USA. Jag jobbade tre somrar, eller säsonger (från maj till slutet på augusti) på ett summercamp i Maine, som campcounselor, mest som ridlärare. Om det finns någon ur den yngre generationen som läser detta så tycker jag att ni ska göra samma sak som jag gjorde. En oerhört bra upplevelse och många av mina bästa vänner träffade jag under de somrarna. Sen är det såklart väldigt praktiskt att ha vänner i många länder om man gillar att resa :) Remy och Stephen är iallafall gifta och bor i Minnesota. Remy är läkare/pluggar medicin och Stephen jobbar för amerikanska IKEA. Jag har lovat att ta dem till Kungens Kurva imorron, en riktigt rolig uppoffring :) Man hittar ALLTID nått man behöver på IKEA, hehe.



Påväg till stan, Tyra halvsover, föga förvånande

Jag, Remy och Tyra (som sover, såklart)

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh så söt! Ja, gör det jättegärna!

2010-02-19 @ 11:09:06
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0