Har ni hört

låten med Sussie Tapper, Det finns mirakel? Visst är den dålig! MEN, den går i en envis rewind i mitt bakhuvud idag, TVÅ anledningar; Tyra somnade 22.30 igår och vaknade inte förrän sitt nattmål klockan 5.00 imorse, somnade om igen och vaknade vid 08.00. Detta innebär en ganska utvilad mamma. Nästa goa anledning till mirakel är att hon sov HELA natten i sin egen säng. Ibland så sker det små vardagsmirakel. Nu får vi se om det här kan tänkas upprepa sig inom en snar framtid.

Idag kommer världens bästa och höggravida Ann på besök till oss, och det ska bli så kul! Vi ska babbla och skämma bort henne lite med mat och fika, det behöver man när man snart ska ploppa ut ett litet mirakel, och en liten lekkamrat till Tyra! Just nu njuter jag av tystnaden då Tyra tar sin förmiddagslur och Markus tar, ja vad ska man säga, SIN förmiddagslur :) hihi. Jag ska sätta igång kaffebryggaren och ta fram DN's lördagskorsord. Kanske hinner jag även se klart slutet på filmen som jag somnade till igår kväll, Baksmällan. Den va jättebra!

Överhuvudtaget hade vi en bra TV kväll igår, jag diggar verkligen Solsidan, den nya serien på fyran! Dessutom ligger ju Solsidan (Saltsjöbaden) bara tvärsöver Erstaviken från oss i Tyresö Strand. Vi ser bla Mark Levengood och Jonas Gardell hus när vi tar våra promenader nere vid vattnet, de har ett jättefint hus i Solsidan, dessutom är det lätt att se vilket som är deras hus eftersom dem är de enda med en regnbågsflagga i flaggstången :)



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Linda!

hoppas ni har det bra saknar er mycket hoppas vi ses snart! <3



ps. jätte fin blogg :)

2010-02-06 @ 21:57:12
URL: http://hundensfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0