Kakburken!

Vi har en kakburk i vårat skafferi som håller på att totalt förstöra mina försök till att leva ett sunt och hälsosamt liv. Det är dessutom inte MITT fel utan Markus. Det är han som köpt kakorna och ställt burken i skåpet. Svårt att hålla händerna borta när man ibland blir akuthungrig eftersom jag glömt eller inte hunnit laga mat till mig själv. Livsfarlig kakburk.

Jag håller för fullt på att kolla igenom våra tapetprover. Vi fick med oss två stora resväskor med prover från Modulenthus, vi har ECO tapeter att välja från, www.eco.se. Fina tapeter, och jag kan konstatera att detta kommer att bli supersvårt. Våra vänner som har ett inredningsintresse får hemskt gärna komma förbi och titta på proverna och ge oss lite tips och idéer. Det är ju jättesvårt att välja tapeter till ett hus som man inte har varit in i! Övrig inredning som kök, dörrar, trapp, golv, kakel, klinkers etc är både jag och Markus hyfsat överrens om hur vi vill ha det, men med tapeterna är det annorlunda. Det kommer att bli svårt.


Kommentarer
Postat av: Kia

Åh vad svårt att bestämma inredning åt ett helt hus, men det måste vara en häftig känsla att få bygga ett hus helt från grunden!

2010-02-10 @ 01:20:32
URL: http://kiaskapar.blogspot.com
Postat av: Kia

haha, Perfekt att lägga henne i badrummet till ljudet av torktumlaren. Det gäller att vara uppfinningsrik som småbarnsförälder. =)



Vi har, än så länge, haft tur med vår dotter för senaste veckorna har hon sovit superbra på nätterna även om det är knöligt på dagarna så nattsömnen får vi alltid, även om jag är alldeles för dålig på att lägga mig i tid. Man orkar så mycket mer om man fått sova ordentligt.



Morgondagen blir helt klart bättre.. =D Vi ska välja ut kakel och inredning till vårat badrum och då kan man ju inte vara på annat än strålande humör.

2010-02-11 @ 01:30:30
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0