Lite pyssel

Jag har ju inga som helst färdigheter i att pyssla. Skulle jag hålla på med Scrapbooking så skulle det ganska snart döpas om till Crapbooking. Jag har alla mina fingrar mitt i handen och kan knappt rita en streckgubbe. Men jag kände ändå att jag vill försöka få ihop ett fint album till Tyra med bilder från hennes första år så jag har inhandlat det jag behöver från Bookbinders Design. Dessutom så följde det med lite fina "dragspelsramar" i väv som vi ska fylla med lite kort och skicka bla till våra vänner i USA som skickat och gett så fina saker till Tyra. Nu har jag beställt en massa kort från hennes första 8 veckor och lite graviditetsmage kort på mig som kommer dimpa ner i brevlådan snart, så det är det väl bara att sätta igång och fylla albumet med lite fina kort!


Det här albumet ska fyllas med kort, fast i ett med lila ramar

Det blev ett knallorange dragspelsalbum, jättefint!


Kommentarer
Postat av: Kia

Jag försöker mig också på Scrapbooking med jämna mellanrum. Visst, jag får inte till det så bra, men jag älskar mina album ändå. De är personliga och gjorda med kärlek. Man kan helt enkelt inte vara bäst på allt, även om det vore väldigt smidigt.

2010-02-17 @ 14:11:09
URL: http://kiaskapar.blogspot.com
Postat av: Stina på Minbebis

Hej, va glad jag blev av din kommentar! Har svarat i bloggen!



Ha en skön dag!

2010-02-17 @ 15:36:55
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0