Mysigt!

Det är ju egentligen ganska mysigt med vinter och mycket snö. Men då vill jag helst vara i en skidbacke, pulkabacke eller i ett skidspår. Helst inte ha en barnvagn. Men man ska väl egentligen inte klaga över snön eftersom det är tuen ggr bättre än det gråa regnet som Stockholm annars brukar bjuda på såhär års, och det gör mig mer tokig. Den här vintern är precis som vintrarna hemma i norrland, som jag är van vid.

Ni kanske undrar hur det gått för stackars Stephen? Han får sitt temporära pass imorron och kommer att flyga hem till Minnesota på onsdag morgon. Slutet gott, allting gott.

Lite bilder från dagens promenad i många många minusgrader och knarrande under skorna:





Kommentarer
Postat av: Kia

Jag blir också tokig på barnvagnen vissa dagar, men då bär jag min tös i sjalen. Superskönt och man känner sig mycket friare. Ett stort plus är att man slipper pälsa på så mycket kläder också då hon åker innanför min jacka.

Så fina kläder hon fått! Visst blir man glad av omtanken människor lagt ner.. =D

2010-02-22 @ 22:02:31
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0