Vad som får Tyra att skratta!

Igår så var jag iväg till babykväll på Barnens Hus och införskaffade lite nya saker till Tyra, bla baddräkter till det framtida babysimmet, nya barnvagnsleksaker, bitring etc. Jag fick dessutom med mig en karta med lite färgglada blommor som man kan klistra upp på kakel, tapeter, vad som helst i princip, utan att de fastnar. Iallafall, vi har funderat på att göra nått sånnt vid skötbordet eftersom hon verkligen gillar att ligga där, så får hon lite mer att titta på.

Sagt och gjort. Vi klistrade upp lite blommor i skåpet ovanför som hon ligger och tittar upp på, och så på sidan av skötbordet. Så la vi ner Tyra. Och som hon blev glad! Hon låg och verkligen skrattade! Ögonen tindrade och hon log med hela ansiktet. Jag har nog aldrig sett henne så glad. Jag ska försöka spela in det och lägga ut här på bloggen så får ni se på en riktig glad unge! Tänk vad så lite kan göra henne så glad.

Idag ska vi in till stan och fika, får se om hon blir lika glad för sin nya pimpade barnvagn också, hon verkligen suger åt sig nya saker att titta på, så kul att se!


Lilleskutt bitring till den lilla tjejen som kan gråta lilleskutt tårar :)


Hennes nya blommor på sidan av skötbordet


Det är det här som Tyra ser när hon ligger ner och som gör att hon skrattar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0